Saturday, September 1, 2012

Salam Eidulfitri ....

assalamualaikum...
belum terlambat rasenyer nk mengucapkan selamat ahri raya maaf zahir batin  kepada semua yg mngenali diri ini mahupn realiti ataupn didalam alam maya ini..

cerita raya thun ini..begitu bermakna sebb kami berhari raya dah tambah seorg dlm family list...husband adek n becoming baby,,,,tak sabr nk tggu first baby in my family,,,yesss family en Marsum n Pn Nasiyah,,, Yuhuu im becoming Mak Long...hee...mcm tua plak rasenyer panggil mak long kan,,,,panggil kak long pn buhleyh,....

But my turn????kapan,,,bila,,,when....hermm soklan yg bakal ak terima kalau g kenduri kawen ke open house ker,,,,hehe,,,jawapn ku hanya satu,,,JOdoh ku belum tiba,,,Ak percaya Allah sudah tetapkan percaturan hidupku,,,bila dan kapan,,,hanya Dia yg tahu,,,dn aku yakin apa yg telah ditetapkn untuk ku,,,,Masa menentukan segalanya,,,,buat sementara ini aku memfokuskan diri pada kerjaya dulu,,,,mencari sebaik mungkin kerjaya yg boleyh menajmin masa depan ku n family ku n becoming family,,,

iye mmg diakui wang bukan segalnya, tapi untuk menjamin kebahagiaan wang adalah sebahagiaan kepentingan...tapi bukan diutamakan,,sebb apa yg kita lakukan mestilah menerusi keredhaan NYa dan keizinanNYA,...dan apa yg kita lakukan mestilah niat tidak membatasi atau melebiihkan drNYA,...seperti mencari rezeki without HIM we cannot achieved our target...yupssss we need KEREDHAAN NYA.....dan apa yg kita lakukan semuanya mestilah KERanaNYA,,,

mencintai sesama insan jugak tidak buhleyh dari dr mencintaiYA,,,asbab mencintaiNYA adalah kekal....amin,,, semuga diri ini mendapat hidayah dariNYA,,.aku berharap aku adalah insan terpilih...


okeyh,,,bab beraya,,,mungkin kadang2 aku neyh terlalu bz ngn family,,smapai kawan2 ajak beraya mesti ak tk buhleyh,,,mgkn ade kawn2 terasa ngn ak,,,nk buat camane kan,,,,family first,,kadang2 ade perkara tk dpt dielakkan,,,tapi wlaaupn aku tk gie open house ker beraya ker g kenduri kawen ker, tapi aku mendoakan dari jauh untuk kebahagiaan kawan2 ,,semuga semuanya berjalan dengan lancar ..


selamat hari raya maaf zahir batin,,
*tahun nie tkde baju raye,,,,,

wink,,,,its sokeyh,,,,org lain lagilah baju tk ckup makan tk cukup..aku BERsyukur,,,

cik Muslimiye...
anak EN Marsum n Puan NAsiyah,,
becoming partner 4Eva :En Ashraf,,,
Insyaallah,,,

No comments:

Post a Comment