Thursday, March 1, 2012

am getting Better...yeaY!!

salam...
am getting better now,,,,semalm ntah mcm mane demam balek,,,ingatkan bangun pagi2 tuh dah tak demam,,,siap leyh gie bekpes,,,tengahri gie lunch teman my BF tau2 aku ditimpa kesejukan melampau ditengahri panas ak leyh rase sejuk dan menggigil,,,,tak paham...akupn tak paham..en hubby terus bawak g klinik,,,,,sebb ak rase sejuk sgt even matahari memuncak diatas kepala.....

hermmm,,,
apa kah gejala ini,,,mungkin ak kene demam denggi,,,,aish,...teruknyer pikir yg bukan,,,
doktor check2 suhu badan ak 39.6 celcius,.....gila panas,,,doktor sahkan ak kene demam panas demam virus,,,,,sudah,,,dok nk inject aku...owhhhh tidak,,,dlm kepala otak ak neyh kater kang dier kater nk cucuk ak, ak tk nak,,,,mmg betul doc nk cucuk ak,,,ak taknak,,,,nnti doc salah cucuk abeslah ak,,,,,,hahhaahahha,,,
pikir negative lagi,,,

en hubby dah membebel suh ak amek injection, tp ak pn hentak2 kaki kater tak mo,,,(poyo jerk tambah cerita)..ak tetap dnegan keputusan tp bila malm still mcm tuh lagi, baru ak g amek injection....
En hUbby menjaga aku dengan baik sekali,,,,dier akn make sure aku makan ubat..dierpn riso,,,

**soriy en HUbbu sebab menyusahkan b jage ayg eyh**tp pepun tenkiu dengan dier,,,,,,klu tk de dier yg suruh makan ubat, mesti ak tk makn ubat.....benci nak makan ubat2 neyh......

today aku rase dh sehat, tp tk mo kuar rumah,,,,takut kene mcm semlm lagi....panas2 kuar,,,aku rase mungkin badan aku tk dpt menerima perubahan cuaca yang melampau panasnyer di U ak neyh,,,,,,,hermmmm......epppy,,,,,,,

now..boleyh teruskan program diet ak,,,,untuk menurunkan berat badan dari 55 kepada 45-48....caiyuk..
setakat ini pemakan aku,,,,,,

bekpes: biase2 jerk..
tengahri: nasi sikit,,,,,kadang2 skip lunch
malam: bersup kadang2 tk makn....

*harap2 dpt turun berat badan b4 buln 4 neyh,,,,nk pakai baju kebaya..**wink**

No comments:

Post a Comment